Rozwiązaniem jest dokładna analiza rysunku i odpowiedzenie na podpunkty na podstawie wyrażeń w ramce. Przykładowo zwrotu: „Dzień dobry” – mogła powiedzieć dziewczynka podchodzą ca do nauczyciela z rysunkiem; „Cześć” – mogła powiedzieć dziewczynka trzymajaca piłkę do dwóch kolegów; „Przepraszam – mogła powiedzieć dziewczynka, która ma uniesione dłonie do góry w kierunku dorosłej kobiety; „Czy mogłaby pani wskazać mi” – tego zwrotu powinna użyć trzymająca dziecko za rękę; „Proszę wskazać mi – mogla powiedzieć mama małego chłopca pytając nauczycielką o dorgę; „Czy mogłabym prosić pana o” – mogła powiedzieć dziewczynka podająca mężczyźnie rysunek; „Proszę pani” – może powiedzieć chłopiec proszący o coś nauczycielkę.
Wyjaśnieni; „Proszę mi powiedzieć”- mogła powiedzieć mama małego chłopca pytając o drogę; „Powiedz mi” – mógł powiedzieć chłopiec do swojego kolegi wymieniając się kartami.
Dobre maniery to inaczej savoir-vivre (czytaj: sawłar wiwr).