Gdy chcą pogadać ze znajomymi, włączają Internet.
Niektóre nastolatki, chcąc pogadać ze znajomymi, włączają Internet.
Odrabiają lekcje i nieustannie zaglądają na Facebooka.
Niektóre nastolatki, odrabiając lekcje, nieustannie zaglądają na Facebooka.
Kiedy chcą w coś pograć, szukają gier w sieci.
Niektóre nastolatki, chcąc w coś pograć, szukają gier w sieci.
Jak tylko nakręcą jakiś film, umieszczają go na YouTube.
Niektóre nastolatki, nakręciwszy jakiś film, umieszczają go na YouTube.
Kiedy zmęczą się serfowaniem po necie, wychodzą pograć w kosza z kolegami z podwórka.
Czasami jednak, zmęczywszy się serfowaniem po necie, wychodzą pograć w kosza z kolegami z podwórka.
Gdy znudzi im się siedzenie w domu, umawiają się z przyjaciółmi do kina.
Czasami jednak, znudziwszy się siedzeniem w domu, umawiają się z przyjaciółmi do kina.
Kiedy poznają urok gier planszowych, organizują turnieje dla swoich znajomych.
Czasami jednak, poznawszy urok gier planszowych, organizują turnieje dla swoich znajomych.
Na początku musisz przeczytać wszystkie zdania. Następnie, musisz z nich stworzyć zdania złożone, wykorzystując w tym celu imiesłowy przysłówkowe współczesne oraz uprzednie. Istotną rzecz odgrywają tutaj znaki interpunkcyjne, zwłaszcza przecinki, które muszą znajdować się po poszczególnych elementach składniowych.