Przykładowe rozwiązanie:
Komiksy są atrakcyjne dla młodych czytelników.
Argument 1: Komiksy posiadają wiele gatunków, mamy fantasy, science –fiction czy przygodowe. Wiele z nich jest pisanych właśnie dla młodych osób, więc dużo się w nich dzieje i dlatego są wciągające.
Argument 2: Młodzi ludzie często nie lubią długich książek, pełnych monotonnych opisów, więc graficzna forma komiksów wypełniona jedynie częściowo tekstem jest wtedy czymś bardzo interesującym.
Zastanów się, czy twoim zdaniem komiksy są interesujące dla młodych czytelników. Aby uzasadnić swoją odpowiedź, podaj dwa argumenty. Argument jest wypowiedzią, która potwierdza bądź obala przyjęte stanowisko w danej sprawie. Do argumentowania można wykorzystać utwór literacki lub jakiś tekst kultury, ale można także wykorzystać osobiste doświadczenia oraz wydarzenia historyczne.
Argument 1: Czy komiksy są atrakcyjne dla młodej grupy wiekowej? Co jest w nich takiego, że są interesujące (lub nie są)? Czy zawierają zabawne sceny, zadziwiające zwroty akcji? Może uczą czegoś? Albo rozwijają wyobraźnię?
Argument 2: Czy komiksy są atrakcyjne dla młodej grupy wiekowej? Co jest w nich takiego, że są interesujące (lub nie są)? Czy zawierają zabawne sceny, zadziwiające zwroty akcji? Może uczą czegoś? Albo rozwijają wyobraźnię?