Przykład 1:
Ruch 1: niebieska kostka – 5 oczek, czerwona kostka – 1 oczko, moneta – reszka, ułamek -
Ruch 2: niebieska kostka – 3 oczka, czerwona kostka – 2 oczka, moneta – reszka, ułamek -
Ruch 3: niebieska kostka – 6 oczek, czerwona kostka – 1 oczko, moneta – orzeł, ułamek -
Położenie pionka:
Przykład 2:
Ruch 1: niebieska kostka – 2 oczka, czerwona kostka – 5 oczek, moneta – orzeł, ułamek -
Ruch 2: niebieska kostka – 4 oczka, czerwona kostka – 2 oczka, moneta – reszka, ułamek -
Ruch 3: niebieska kostka – 1 oczko, czerwona kostka – 5 oczek, moneta – reszka, ułamek -
Położenie pionka:
Przykład 3:
Ruch 1: niebieska kostka – 6 oczek, czerwona kostka – 3 oczka, moneta – orzeł, ułamek -
Ruch 2: niebieska kostka – 1 oczka, czerwona kostka – 2 oczka, moneta – reszka, ułamek -
Ruch 3: niebieska kostka – 2 oczko, czerwona kostka – 5 oczek, moneta – reszka, ułamek -
Położenie pionka:
Przykład 4:
Ruch 1: niebieska kostka – 4 oczka, czerwona kostka – 4 oczka, moneta – reszka, ułamek -
Ruch 2: niebieska kostka – 1 oczka, czerwona kostka – 3 oczka, moneta – reszka, ułamek -
Ruch 3: niebieska kostka – 1 oczko, czerwona kostka – 4 oczek, moneta – reszka, ułamek -
Położenie pionka:
Wymyśl dowolne trzy możliwe wyniki rzutów. Następnie ułóż ułamki i dodaj je do siebie, aby obliczyć położenie pionka.