Przykład 1:
Ruch 1: niebieska kostka – 5 oczek, czerwona kostka – 3 oczka, moneta – orzeł
Ruch 2: niebieska kostka – 2 oczka, czerwona kostka – 3 oczka, moneta – reszka
Ruch 3: niebieska kostka – 6 oczek, czerwona kostka – 3 oczka, moneta – orzeł
Ruch 4: niebieska kostka – 6 oczek, czerwona kostka – 2 oczka, moneta – reszka
Ruch 5: niebieska kostka – 4 oczka, czerwona kostka – 3 oczka, moneta – orzeł
Przykład 2:
Ruch 1: niebieska kostka – 5 oczek, czerwona kostka – 2 oczka, moneta – reszka
Ruch 2: niebieska kostka – 3 oczka, czerwona kostka – 2 oczka, moneta – orzeł
Ruch 3: niebieska kostka – 1 oczko, czerwona kostka – 3 oczka, moneta – orzeł
Ruch 4: niebieska kostka – 6 oczek, czerwona kostka – 6 oczek, moneta – reszka
Ruch 5: niebieska kostka – 6 oczek, czerwona kostka – 2 oczka, moneta – orzeł
Przykład 2:
Ruch 1: niebieska kostka – 2 oczka, czerwona kostka – 5 oczek, moneta – orzeł
Ruch 2: niebieska kostka – 3 oczka, czerwona kostka – 5 oczek, moneta – reszka
Ruch 3: niebieska kostka – 1 oczko, czerwona kostka – 5 oczek, moneta – orzeł
Ruch 3: niebieska kostka – 2 oczka, czerwona kostka – 3 oczka, moneta – orzeł
Ruch 3: niebieska kostka – 2 oczka, czerwona kostka – 3 oczka, moneta – orzeł
Najpierw rozpisz podaną liczbę na sumę liczb, które można przedstawić jako ułamki z licznikiem i mianownikiem, które są w przedziale od 1 do 6. Następnie rozpisz, jakie rzuty dadzą w wyniku te liczby.