Myślę, że słowa Krasickiego są słuszne. Tekst piosenki wskazuje na negatywne zachowania współczesnej widowni, wyśmiewa się z nich. Można na tej podstawie wyciągnąć wnioski, że zachowywanie się w taki sposób jest niepożądane, a skoro tekst może stanowić formę nauki, to można o nim powiedzieć, że jest dydaktyczny. W momencie, gdy śmiejemy się z danego zachowania, to informujemy tym, że nie jest ono przez daną grupę społeczną akceptowane.
Ponadto, kiedy śmiejmy się z zachowania, a nie z ludzi, to też możemy zwiększyć szansę na to, że dane osoby zmienią swoje zachowanie – nie śmiejemy się z tego, kim są te osoby, a jak się zachowują, stąd też mogą poczuć wstyd własnym poczynaniem i potrzebę zmiany, a nie gniew względem tego, że inne osoby się z nich wyśmiewają.
Dobry argument to taki, który jest uzasadniony. Przy tworzeniu argumentów warto stosować następujący schemat: „Ja uważam, że (moje zdanie), ponieważ (miejsce na uzasadnienie)”.