Spójrz na rysunki i powiedz, dlaczego Twoim zdaniem dzieci przygotowały się do sprawdzianu z matematyki. Powiedz, jak uczniowie mogą zapobiec nieporozumieniu.
Uczniowie mogli zapytać nauczyciela z matematyki czy na następnej lekcji planuje sprawdzian.
Dzieci powinny upewnić się, czy sprawdzian z matematyki faktycznie się odbędzie.
Zadanie 7.
209Zadanie 1.
214Zadanie 2.
215Zadanie wstępne 1.
218Zadanie 1.
219Zadanie 3.
219Zadanie 4.
220Zadanie 4.
222Zadanie 1.
226Zadanie 1.
227Zadanie 2.
228Zadanie 3.
228Zadanie 2.
235Zadanie 3.
235Zadanie 2.
237Zadanie 5.
237Zadanie 5.
250Zadanie 5.
254Zadanie 2.
260Zadanie wstępne 1.
262Zadanie 4.
264Zadanie 5.
267Zadanie 2.
270Zadanie 6.
271Zadanie 2.
273Zadanie 3.
276Zadanie 2.
284Zadanie 3.
284Zadanie wstępne 1.
285Zadanie 2.
287Zadanie 2.
290Zadanie 4.
290Zadanie 2.
292Zadanie 1.
295Zadanie wstępne 2.
295Zadanie 4.
300Zadanie 1.
302Zadanie 2.
302Zadanie 1.
314Zadanie 2.
314Zadanie 4.
317Zadanie 1.
320Zadanie 1.
321Zadanie 7.
327Zadanie 10.
327