| Zagadnienia | Kolejność |
| Przybliżenie roli współczesnej nauki w analizowaniu przebiegu procesu myślenia. | 3 |
| Zaprezentowanie powszechnego poglądu na temat przebiegu procesu myślenia. | 1 |
| Podkreślenie znaczenia symulacji dla zrozumienia wypowiedzi sformułowanych w języku naturalnym. | 4 |
| Przedstawienie dwóch koncepcji wyjaśniających rolę języka ojczystego w procesie myślenia. | 2 |
| Zagadnienia | Kolejność | Akapit |
| Przybliżenie roli współczesnej nauki w analizowaniu przebiegu procesu myślenia. | 3 | akapit 5. i 6. |
| Zaprezentowanie powszechnego poglądu na temat przebiegu procesu myślenia. | 1 | akapit 1. |
| Podkreślenie znaczenia symulacji dla zrozumienia wypowiedzi sformułowanych w języku naturalnym. | 4 | akapit 7. |
| Przedstawienie dwóch koncepcji wyjaśniających rolę języka ojczystego w procesie myślenia. | 2 | akapit 2. i 3. |