– Czy reklamodawcy mają nieograniczone prawo do sposobu wykorzystania wykupionej przestrzeni?
– Reklamodawcy, wykupując przestrzeń pod reklamy, mogą dysponować nieograniczonym prawem do reklam. Wynika to z umów zawieranych przez osobę lub organizację chcącą umieścić gdzieś reklamę.
– Czy wszystko może być przedmiotem reklamy?
Nie wszystko może być przedmiotem reklamy. W Polsce w określonych godzinach nie wolno wyświetlać reklam alkoholi. Zupełnie zakazane jest reklamowanie leków, które wydawane są na receptę.
– Czy powinny być miejsca, gdzie nie umieszcza się reklam?
Powinny być miejsca, w których nie umieszcza się reklam.
– Czy można nie ograniczać praw reklamodawców i jednocześnie zachowywać prawa odbiorców reklam?
Pogodzenie obu kwestii może być bardzo trudne.
Twoje rozwiązanie może wyglądać inaczej. Postaw na kreatywność i własną wiedzę.