1. Wygra gracz 2.
2. –
3. Wygra gracz 1.
4. Wygra gracz 2.
Wymyśl strategie pozwalające zawsze wygrywać jednemu z graczy:
1. Gracz drugi może wygrać, jeśli będzie w każdym ruchu zabierał tyle kamyków, żeby w każdym stosie było po tyle samo kamyków. Ma wtedy gwarancje, że jeśli gracz pierwszy zabrał coś z jednego stosu, to on może zabrać coś z drugiego stosu.
3. Gracz pierwszy może zdjąć dwa kamyki ze stosu z sześcioma kamykami, a następnie przyjąć taką strategię jak gracz drugi w punkcie pierwszym.
4. Jeśli gracz pierwszy zdejmie wszystkie kamyki z jakiegoś stosu, gracz drugi może zdjąć wszystkie kamyki z drugiego stosu i wygrać. Jeśli gracz pierwszy zdejmie jeden kamyk ze stosu z siedmioma kamykami, gracz drugi może zdjąć z tego samego stosu trzy kamyki, i doprowadzić do sytuacji z punktu pierwszego. Jeśli gracz pierwszy zdejmie jeden kamyk ze stosu z trzema kamykami, gracz drugi powinien zdjąć z tego samego stosu jeden kamyk. Łatwo zobaczyć, że gracz pierwszy może teraz jedynie opóźniać przegraną przez zdejmowanie po jednym kamyku z większego stosu.