Narysuj wektor przemieszczenia w opisanej sytuacji.
Wektor przemieszczenia informuje o zmianie położenia w czasie, będzie łączył ze sobą punkty początkowy i końcowy ruchu w najprostszy możliwy sposób.
Zadanie 4.1.
Zadanie 4.2.
Zadanie 4.3.
Podpunkt a)
Podpunkt b)
Podpunkt c)
Zadanie 4.4.
Zadanie 4.5.
Podpunkt d)
Zadanie 4.6.
Zadanie 4.7.
Zadanie 4.8.
Zadanie 4.9.
Zadanie 4.10.
Zadanie 4.11.
Zadanie 4.12.
Zadanie 4.13.
Zadanie 4.14.
Zadanie 4.15.
Zadanie 4.16.
Zadanie 4.17.
Zadanie 4.18.
Zadanie 4.19.
Zadanie 4.20.
Zadanie 4.21.
Zadanie 4.22.
Zadanie 4.23.
Zadanie 4.24.
Zadanie 4.25.
Zadanie 4.26.
Zadanie 4.27.
Zadanie 4.28.
Podpunkt e)
Zadanie 4.29.
Zadanie 4.30.
Zadanie 4.31.
Zadanie 4.32.
Zadanie 4.33.
Zadanie 4.34.
Zadanie 4.35.
Zadanie 4.36.
Zadanie 4.37.
Zadanie 4.38.
Zadanie 4.39.
Zadanie 4.40.