Dobierzcie się pary, a następnie wystukaj wybrany przez ciebie rytm (przykładowo dźwięk zegara, który tyka). Poproś osobę z pary, aby go powtórzyła. Zwróć uwagę na to, że do powstania rytmu należy wiele razy powtórzyć brzmienia.
Niestety nie możemy pomóc Ci w rozwiązaniu tego zadania. Zależy nam na Twojej samodzielności. Dzięki takiej postawie łatwiej będzie Ci w czasie egzaminu. Mamy nadzieję, że dasz sobie radę. :) Postaraj się podążać za treścią polecenia. Podpowiedzi znajdziesz także w wyjaśnieniu napisanym przez Eksperta do spraw języka polskiego.
Rytm można znaleźć na przykład w kapiącym deszczu za oknem, można go „zagrać” na zamku błyskawicznym bluzy, wyklaskać, wytupać i tak dalej.
Bądź kreatywny. Im oryginalniejszy pomysł, tym lepsza zabawa. Łatwiej też zapamiętasz lekcję.
Zadanie 2.
219Zadanie 3.
219Zadanie 3.
221Zadanie 3.
226Zadanie 5.
227Zadanie 3.
229Zadanie 3.
232Zadanie 1.
237Zadanie 2.
253Zadanie 3.
254Zadanie 2.
259Zadanie 4.
259Zadanie 1.
261Zadanie 2.
262Zadanie 2.
264Zadanie 2.
270Zadanie 4.
270Zadanie 3.
277Zadanie 4.
277Zadanie 3.
281Zadanie 4.
281Zadanie 2.
292Zadanie 5.
298Zadanie 6.
298Zadanie 1.
300Zadanie 2.
300