Wpisz w kratki takie liczby, by nierówności i równości były prawdziwe. Pomyśl, dlaczego nie wszyscy w klasie mają takie same rozwiązania.
Zauważ, że nie wszyscy muszą mieć takie same rozwiązania, ponieważ w niektórych nierównościach można wpisać różne liczby, które spełnią podany warunek. Wystarczy wpisać odpowiednio mniejszą lub większą liczbę, która będzie spełniać podany warunek.
Ćwiczenie 5.
4Ćwiczenie 6.
5Ćwiczenie 7.
5Ćwiczenie 8.`
5Ćwiczenie 10.
6Ćwiczenie 11.
6Ćwiczenie 16.
7Ćwiczenie 18.
7Ćwiczenie 3.
8Ćwiczenie 4.
8Ćwiczenie 8.
10Ćwiczenie 10.
10Ćwiczenie 11.
10Ćwiczenie 2.
12Ćwiczenie 4.
13Ćwiczenie 5.
13Ćwiczenie 6.
13Ćwiczenie 7.
13Ćwiczenie 9.
14Ćwiczenie 10.
14Ćwiczenie 11.
14Ćwiczenie 5.
17Ćwiczenie 6.
17Ćwiczenie 7.
17Ćwiczenie 2.
18Ćwiczenie 3.
19Ćwiczenie 4.
19Ćwiczenie 5.
19Ćwiczenie 7.
19Ćwiczenie 8.
19Ćwiczenie 1.
20Ćwiczenie 2.
20Ćwiczenie 5.
20Ćwiczenie 2.
22Ćwiczenie 4.
23Ćwiczenie 8.
24Ćwiczenie 1.
25Ćwiczenie 2.
25Ćwiczenie 4.
26Ćwiczenie 5.
26Ćwiczenie 3.
27Ćwiczenie 2.
27Ćwiczenie 3.
29Ćwiczenie 4.
30Ćwiczenie 5.
30Ćwiczenie 6.
30Ćwiczenie 7.
30Ćwiczenie 8.
30Ćwiczenie 1.
31Ćwiczenie 2.
31Ćwiczenie 3.
31Ćwiczenie 5.
32Ćwiczenie 6.
32Ćwiczenie 7.
33Ćwiczenie 8.
33Ćwiczenie 9.
33Ćwiczenie 2.
35Ćwiczenie 3.
36Ćwiczenie 5.
36