Rozmowa na temat nieuważności dzieci na spotkaniu. Analiza tego, co można zrobić, jak polepszyć przekazanie informacji.
Uczestnicy spotkania wydają się mocno rozproszeni. Nie słuchają naukowca, puszczają samoloty z papieru.
By wynieść ze spotkania jak najwięcej, należy ograniczyć ilość bodźców.
Zadanie 2.
11Zadanie 3.
11Zadanie 1.
19Zadanie 2.
19Zadanie 1.
27Zadanie 2.
27Zadanie 3.
27Zadanie 2.
36Zadanie z tekstem 3.
38Zadanie 2.
40Zadanie 2.
44Zadanie 3.
55Zadanie 5.
55Zadanie 1.
56Zadanie 3.
57Zadanie 2.
65Zadanie 3.
66Zadanie 4.
66Zadanie 6.
66Zadanie 1.
69Zadanie 5.
71Zadanie 3.
73Zadanie 1.
76Zadanie 2.
79Zadanie 4.
79Zadanie 1.
88Zadanie 3.
88