W tym zadaniu musisz napisać, jak twoim zdaniem dalej mogłyby się potoczyć losy Kate i jej koleżanek, zakładając, że dziewczynki się pogodziły.
Następnego dnia Marylin usiadła obok mnie na spotkaniu z poetką. Tym razem to jej wiersz zawisł na gazetce. Mówił o rozterkach osoby, która nie rozumie złych zachowań ludzi wokół, ale nie wie, jak im przeciwdziałać, by nie zaszkodzić jeszcze bardziej. Panią Sarę zachwyciła wrażliwość autorki i ważny temat, który podjęła, a moje serce pierwszy raz od kilku dni przestało zionąć przeraźliwą pustką.
W piątek mieliśmy lekcje z naszą wychowawczynią, która włączyła nam film na temat odrzucenia rówieśniczego. Och, to tego szukałam wtedy w bibliotece! Nareszcie zrozumiałam, jak to się stało!
Na przerwie podeszły do mnie moje dawne przyjaciółki. Powiedziały, że Marylin uświadomiła im, że zachowują się, jak dzieciaki z filmu i …miała rację! Nigdy w ten sposób o tym nie myślały. Sądziły, że to dla mojego dobra, że w ten sposób skłonią mnie do zmiany. Przeprosiły i zapytały, czy zjem z nimi śniadanie.
Nie wiem, jak ułoży się nasza relacja, ale wiem, że przyjaciel akceptuje cię takim, jakim jesteś, a jego twarz zawsze rozjaśnia ciemności.
Zadanie wstępne 1.
10Zadanie 2.
12Zadanie 3.
13Zadanie 6.
16Zadanie wstępne 1.
17Zadanie 3.
19Zadanie wstępne 1.
20Zadanie 1.
57Zadanie 5.
29Zadanie 7.
30Zadanie 9.
32Zadanie 11.
32Zadanie 2.
37Zadanie 4.
62Zadanie 5.
62Zadanie 1.
72Zadanie 2.
78Zadanie 3.
78Zadanie 2.
80Zadanie 3.
80Zadanie 2.
83Zadanie 3.
83Zadanie 3.
85Zadanie 4.
86Zadanie 2.
90Zadanie 2.
93Zadanie 3.
93Zadanie 2.
101Zadanie 4.
101Zadanie wstępne 1.
103Zadanie 2.
112Zadanie 3.
112Zadanie 2.
114Zadanie 4.
116