– Według mnie „supermoc” oznacza wyjątkową, charakterystyczną umiejętność, właściwość człowieka, dzięki czemu ta osoba może osiągać sukcesy, stawać się lepszą wersją siebie.
– Moim zdaniem plakaty u adresatów mogą wywoływać pozytywne emocje. Konstrukcja plakatów, zastosowane hasła i kolory napawają optymizmem, mogą mieć działanie energetyzujące, motywujące.
– Autorzy plakatów chcą skłonić do refleksji możliwościami odbiorców. Zwracają uwagę na to, że dziecko każdego rodzica jest wyjątkowe, ma „supermoc” i może starać się osiągać wiele w swoim życiu, przy jednoczesnym posiadaniu bezwarunkowego wsparcia rodziców.
Analizy plakatu dokonujemy poprzez wyszczególnienie pojedynczych elementów, które na nim się znajdują (kolory, postacie, hasła, rodzaj czcionki, rozmieszczenie obiektów, autorzy plakatu, napisy i hasła itd.). Dzięki temu możemy przekonać się, do kogo plakat jest adresowany, jakie idee są przekazywane za pośrednictwem plakatu etc.