Zadanie

Podzielcie się na małe podgrupy. Wspólnie wyobraźcie sobie, że możecie wykorzystać chmur i niebo do zmiany życia innych na lepsze. Stwórzcie ilustrację, która będzie przedstawiała: wasze wyobrażenie dotyczące planu ulepszenia życia, pomysłów zastosowania chmur i nieba. Następie zaprojektujcie wasz plan zmiany w klasie.

Rozwiązanie

Wyjaśnienie

Zadania z tego działu
W krainach snu, marzeń i baśni
305
Wkroczyć w świat fantazji
305
Wkroczyć w świat fantazji. Charles M. Schulz Fistaszki
307
Wkroczyć w świat fantazji. Julian Tuwim Dyzio marzyciel
308
Wkroczyć w świat fantazji. Józef Ratajczak Przed nocą
310
Wkroczyć w świat fantazji. „W grodzisku”. Wypowiedzenia oznajmujące, pytające i rozkazujące
311
Wkroczyć w świat fantazji. Roald Dahl Polowanie na sny
313
Wkroczyć w świat fantazji. Ewa Chotomska Pareras w roli wilka
318
Baśniowe światy. „Wyjście do kina”. Zdanie i równoważnik zdania
325
Baśniowe światy. Charles Perrault Kopciuszek, czyli szklany pantofelek
327
Baśniowe światy. W pracowni bajkopisarza
333
Baśniowe światy. Marcin Brykczyński W świecie baśni
337
Baśniowe światy. Książka żyje… Naprawdę!
338
Baśniowe światy. „Jak to dawniej bywało”. Pisownia wyrazów z ó niewymiennym
340
Spełnić marzenia. Roald Dahl Dziadek Joe wchodzi do gry
343
Spełnić marzenia. Roald Dahl „Zwiedzamy galerię sztuki” Zdanie pojedyncze i zdanie złożone
346
Spełnić marzenia. Władysław Broniewski Kolumb
350