Skul.pl
  • Opracowania zadań z podręczników
  • Język polski. Przeszłość i dziś. Literatura – język – kultura. Podręcznik - rozwiązania i odpowiedzi
  • Zadanie 6.

Język polski. Przeszłość i dziś. Literatura – język – kultura. Podręcznik - rozwiązania i odpowiedzi

Podręcznik, Wydawnictwo: Stentor
Poprzednie

Zadanie 6. - strona 284

Następne

Zadanie

Wskaż cechy, których pisarz nauczył się od pisarzy starożytnych.

Rozwiązanie

Kubiak wskazuje, że od pisarzy antycznych nauczył nie łudzić.

Skul

Wyjaśnienie

W rozwiązaniu wymień cechy, których pisarz nauczył się od pisarzy z epoki starożytności.

Poprzednie
Następne

Język polski - wybrane pytania

Ćwiczenie 2., strona 71, Język polski. Nowe słowa na start! Klasa 7. Zeszyt ćwiczeń – rozwiązania i odpowiedzi
Zadanie 6., strona 238, Język polski. Słowa z uśmiechem. Literatura i kultura. Klasa 5. Podręcznik – rozwiązania i odpowiedzi
Zadanie do wiersza Modlitwa o pokój 6., strona 207, Język polski. Klasa 3. Podręcznik - rozwiązania i odpowiedzi
Zadanie 9., strona 85, Język polski. Jutro pójdę w świat. Klasa 4. Podręcznik - rozwiązania i odpowiedzi
Zadanie 3., strona 203, Historia. Klasa 7. Podręcznik - rozwiązania i odpowiedzi
Ćwiczenie 3., strona 28, Język polski. Oblicza epok. Klasa 1. Podręcznik. Zakres podstawowy i rozszerzony- rozwiązania i odpowiedzi
Zadanie 29., strona 52, Język polski. Bliżej słowa. Klasa 7. Podręcznik - rozwiązania i odpowiedzi
Zadanie 3., strona 121, Język polski. Klasa 2. Podręcznik - rozwiązania i odpowiedzi
Ćwiczenie 2., strona 28, Język polski. Nowe słowa na start! Klasa 7. Zeszyt ćwiczeń – rozwiązania i odpowiedzi
Ćwiczenie 3., strona 150, Język polski. Między nami. Klasa 7. Zeszyt ćwiczeń. Wydanie rozszerzone – rozwiązania i odpowiedzi
REKLAMA
Skul
Zadania z tego działu
Aneks. Wybór eseistyki z zadaniami do analizy i interpretacji
251
Jerzy Stempowski, Nazwa tematu: Esej dla Kassandry
252

Zadanie 1.

262

Zadanie 2.

262

Zadanie 3.

262

Zadanie 4.

262

Zadanie 5.

262

Zadanie 6.

262

Zadanie 7.

262

Zadanie 8.

262

Zadanie 9.

262

Zadanie 10

262
Gustaw Herling–Grudziński, Perły Vermeera
262

Zadanie 1.

269

Zadanie 2.

269

Zadanie 3.

269

Zadanie 4.

269

Zadanie 5.

269

Zadanie 6.

269

Zadanie 7.

269

Zadanie 8.

269

Zadanie 9.

269

Zadanie 10

269

Zadanie 11

269

Zadanie 12

269

Zadanie 13

269

Zadanie 14

269
Zbigniew Herbert, Duszyczka
270

Zadanie 1.

274

Zadanie 2.

274

Zadanie 3.

274

Zadanie 4.

274

Zadanie 5.

274

Zadanie 6.

274

Zadanie 7.

274

Zadanie 8.

274

Zadanie 9.

274
Jarosław Marek Rymkiewicz, Co to jest imitacja?
274

Zadanie 1.

279

Zadanie 2.

279

Zadanie 3.

279

Zadanie 4.

279

Zadanie 5.

249

Zadanie 6.

279

Zadanie 7.

279

Zadanie 8.

279
Zygmunt Kubiak, Do czego nam dziś potrzebna literatura grecko–rzymska
280

Zadanie 1.

284

Zadanie 2.

284

Zadanie 3.

284

Zadanie 4.

284

Zadanie 5.

284

Zadanie 6.

284

Zadanie 7.

284

Zadanie 8.

284
Pełny spis treści
Skul
Artboard 1
Skul.pl
  • Napisz do nas
  • FAQ
  • Mapa Serwisu
  • Google Play
  • App Store

Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.
Polityka prywatności. Ustawienia preferencji. Copyright: INTERIA.PL 1999-2023 Wszystkie prawa zastrzeżone.