Niestety nie możemy podać Ci gotowego rozwiązania, ponieważ to zadanie indywidualne. Podążanie za podpowiedziami pomoże Ci samodzielnie napisać rozwiązanie. Jesteśmy pewni, że dasz sobie radę! Powodzenia! J
Podpowiedzi:
– przeczytaj dokładnie tekst zamieszczony do zadania;
– wskaż argumentację podaną w tekście;
– poszukaj przykładów haseł reklamowych, w których jest nadużywane stosowanie wielkich liter;
– wskaż kilka przykładów;
– zastanów się, co jest powodem takiego zjawiska;
– określ swoje zdanie i je uzasadnij.
Powody nadużywania wielkich liter w hasłach reklamowych wskazane w tekście:
– hasła reklamowe zapisane wielkimi literami przyciągają większą uwagę, ale są mniej czytelne;
– Miles Tinker – tekst zapisany wielkimi literami czyta się dłużej, tekst zapisany małymi literami jest bardziej czytelny;
– John Ryder – potwierdzenie, że krótki tekst zapisany wielkimi literami przyciąga uwagę, ale ma niższą czytelność;
– Colin Wheildon – oko człowieka szybciej rozpoznaje tekst zapisany małymi literami, a czytanie tekstu zapisanego wielkimi literami nie jest procesem naturalnym.