Skreśl błędne działania.
22 : 7 = 3 r 1
32 : 5 = 5 r 7
66 : 8 = 8 r 2
43 : 6 = 7 r 1
23 : 4 = 5 r 3
32 : 3 = 9 r 5
Skreślamy:
32 : 3 = 9 r 5
32 : 5 = 5 r 7
Sprawdź działania, a następnie skreśl te, w których jest błąd.
32 : 3 = 9 r 5, 32 : 5 = 5 r 7 - reszta jest większa niż dzielnik.
Ćwiczenie 1
43Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 1/3
44Ćwiczenie 4
45Ćwiczenie 8
45Ćwiczenie 9
46Ćwiczenie 10
46Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 2/1
46Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 2/2
46Ćwiczenie 11
46Ćwiczenie 12
46Ćwiczenie 13
47Ćwiczenie 14
47Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 3/1
47Ćwiczenie 1
48Ćwiczenie 2
49Ćwiczenie 3
49Ćwiczenie 6
50Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 1/1
50Ćwiczenie 8
51Ćwiczenie 9
51Ćwiczenie 1
53Ćwiczenie 2
53Ćwiczenie 3
54Ćwiczenie 4
54Ćwiczenie 5
55Ćwiczenie 8
55Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 1/2
56Ćwiczenie 12
57Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 2/3
57Ćwiczenie 1
58Ćwiczenie 5
59Ćwiczenie 8
60Ćwiczenie 9
60Ćwiczenie 2
64Ćwiczenie 3
64Ćwiczenie 5
64Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 1/1
65Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 1/3
65Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 2/1
67Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 2/2
67Ćwiczenie 14
69Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 3/3
69Ćwiczenie 3
70Ćwiczenie 5
71Ćwiczenie 6
72Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 2/2
73Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 2/3
73Ćwiczenie 1
74Ćwiczenie 2
74Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 1/1
75Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 1/3
75Ćwiczenie 4
75Ćwiczenie 9
78Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 3/3
78Ćwiczenie 1
83Ćwiczenie 4
84Ćwiczenie 6
84