Napisz przy strzałach, ile razy większe lub mniejsze są dane liczby.
Kiedy szukasz liczby x razy większej, pomnóż ją razy x. Jeżeli liczby x razy mniejszej, podziel ją przez liczbę x.
2 · 3 = 6
6 · 3 = 18
18 · 2 = 36
36 : 3 = 12
2 · 6 = 12
24 : 12 = 3
8 · 3 = 24
2 · 4 = 8
2 · 4 = 8
6 : 3 = 2
18 : 9 = 2
Ćwiczenie 1
43Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 1/3
44Ćwiczenie 4
45Ćwiczenie 8
45Ćwiczenie 9
46Ćwiczenie 10
46Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 2/1
46Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 2/2
46Ćwiczenie 11
46Ćwiczenie 12
46Ćwiczenie 13
47Ćwiczenie 14
47Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 3/1
47Ćwiczenie 1
48Ćwiczenie 2
49Ćwiczenie 3
49Ćwiczenie 6
50Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 1/1
50Ćwiczenie 8
51Ćwiczenie 9
51Ćwiczenie 1
53Ćwiczenie 2
53Ćwiczenie 3
54Ćwiczenie 4
54Ćwiczenie 5
55Ćwiczenie 8
55Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 1/2
56Ćwiczenie 12
57Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 2/3
57Ćwiczenie 1
58Ćwiczenie 5
59Ćwiczenie 8
60Ćwiczenie 9
60Ćwiczenie 2
64Ćwiczenie 3
64Ćwiczenie 5
64Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 1/1
65Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 1/3
65Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 2/1
67Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 2/2
67Ćwiczenie 14
69Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 3/3
69Ćwiczenie 3
70Ćwiczenie 5
71Ćwiczenie 6
72Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 2/2
73Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 2/3
73Ćwiczenie 1
74Ćwiczenie 2
74Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 1/1
75Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 1/3
75Ćwiczenie 4
75Ćwiczenie 9
78Ćwiczenie „Co było na lekcji?” 3/3
78Ćwiczenie 1
83Ćwiczenie 4
84Ćwiczenie 6
84