W grupach zaprezentujcie w klasie głosową interpretację tego utworu. Omówcie, jakie są mocne i słabe strony każdej z prezentacji.
Niestety nie możemy Ci pomóc w rozwiązaniu tego zadania. Aby je wykonać, podziel się na grupy, a następnie przygotuj i zaprezentuj głosową interpretację utworu. Mamy nadzieję, że dasz sobie radę. J
Ta forma prezentacji utworu pozwoli wam na dłużej zapamiętać jego treść. Przygotujcie w grupach głosową interpretację utworu – podzielcie się na rolę i odegrajcie scenę związane z dziełem Sławomira Mrożka. Przedstawcie swoje interpretacje w klasie i przeanalizujcie wystąpienia. Jakie są ich mocne strony? Co należy poprawić?
Zadanie 1.
106Zadanie 2.
106Zadanie 2.
115Zadanie 5.
116Zadanie 2.
120Zadanie 5.
121Zadanie 3.
128Zadanie 4.
128Zadanie 2.
132Zadanie 1.
136Zadanie 3.
142Zadanie 2.
147Zadanie 3.
147Zadanie 1.
147Zadanie 4.
148Zadanie 1.
149Zadanie 2.
150Zadanie 2.
151Zadanie 2.
153Zadanie 1.
156Zadanie 2.
156Zadanie 2.
158Zadanie 1.
160Zadanie 2.
160Zadanie 3.
160Zadanie 4.
165Zadanie 2.
175Zadanie 5.
175Zadanie 7.
176Zadanie 2.
179Zadanie 4.
179Zadanie 1.
180Zadanie 5.
181Zadanie 4.
105