W tym zadaniu musisz narysować podane wektory w prostokątnym układzie współrzędnych. Początek każdego wektora możesz obierać dowolnie.
Rysując wektor w prostokątnym układzie współrzędnych, najpierw zaznacz początek wektora w dowolnym punkcie, na przykład
. Następnie na podstawie współrzędnych
zaznacz punkt końcowy, połącz punkty i ustal zwrot wektora.
Zadanie 1.1
7Zadanie 1.3
7Zadanie 1.5
8Zadanie 1.6
8Zadanie 1.7
8Zadanie 1.8
8Zadanie 1.10
8Zadanie 1.11
8Zadanie 1.12
9Zadanie 1.13
9Zadanie 1.15
9Zadanie 1.17
9Zadanie 1.18
9Zadanie 1.19
9Zadanie 1.22
10Zadanie 1.23
10Zadanie 1.24
10Zadanie 1.25
10Zadanie 1.26
10Zadanie 1.29
11Zadanie 1.30
11Zadanie 1.31
12Zadanie 1.32
12Zadanie 1.33
12Zadanie 1.34
12Zadanie 1.35
12Zadanie 1.36
12Zadanie 1.37
13Zadanie 1.39
13Zadanie 1.40
13Zadanie 1.41
13Zadanie 1.42
14Zadanie 1.43
14Zadanie 1.44
14Zadanie 1.45
15Zadanie 1.49
16Zadanie 1.50
16Zadanie 1.51
16Zadanie 1.52
17Zadanie 1.53
17Zadanie 1.54
17Zadanie 1.55
17Zadanie 1.56
17Zadanie 1.57
17Zadanie 1.58
18Zadanie 1.59
18Zadanie 1.61
18Zadanie 1.62
18Zadanie 1.63
19Zadanie 1.64
19Zadanie 1.65
19Zadanie 1.66
19Zadanie 1.67
20Zadanie 1.68
20Zadanie 1.69
20Zadanie 1.70
21Zadanie 1.71
21Zadanie 1.72
21Zadanie 1.73
22Zadanie 1.74
22Zadanie 1.75
22Zadanie 1.76
22Zadanie 1.77
23Zadanie 1.78
23Zadanie 1.79
23Zadanie 1.80
23Zadanie 1.81
24Zadanie 1.82
24Zadanie 1.83
24Zadanie 1.84
24Zadanie 1.85
24Zadanie 1.86
25Zadanie 1.87
25Zadanie 1.88
26Zadanie 1.89
26Zadanie 1.90
26Zadanie 1.91
27Zadanie 1.92
27Zadanie 1.93
27Zadanie 1.97
27Zadanie 1.98
28Zadanie 1.99
28Zadanie 1.103
28Zadanie 1.104
28Zadanie 1.105
28Zadanie 16
31Zadanie 20
32Zadanie 21
32Zadanie 23
32Zadanie 24
32Zadanie 25
32Zadanie 26
33Zadanie 27
33Zadanie 28
33Zadanie 29
33Zadanie 30
33Zadanie 31
33Zadanie 32
33