W tym zadaniu musisz dopasować do siebie fragmenty koła o takiej samej wartości.
Wybierz jeden z ułamków dziesiętnych i zamień go na ułamek zwykły: w liczniku umieść liczbę stojącą za przecinkiem, a w mianowniku – liczbę 100. Skróć ułamek. Aby otrzymać odpowiednią liczbę procent, przepisz dwie pierwsze cyfry rozwinięcia dziesiętnego lub liczbę z licznika ułamka zwykłego o mianowniku 100, i zapisz znak procent (%).
Zadanie 2.
70Zadanie 5.
71Zadanie 7.
72Zadanie 9.
73Zadanie 18.
77Zadanie 12.
84Zadanie 1.
86Zadanie 2.
86Zadanie 3.
88Ćwiczenie Co było na lekcji 3
88Zadanie 6.
89Zadanie 7.
89Zadanie 9.
90Zadanie 10.
90Zadanie Co było na lekcji 9
90Zadanie 12.
91Zadanie 1.
93Zadanie 2.
93Zadanie 3.
93Zadanie 5.
94Zadanie 6.
94Zadanie 7.
94Zadanie 10.
96Zadanie 12.
96Zadanie 13.
97Zadanie 16.
97Zadanie 17.
99Zadanie 18.
99Zadanie 19.
99Zadanie Co było na lekcji 9
100Zadanie 22.
101Zadanie 24.
102Zadanie Co było na lekcji 13
103Zadanie 1.
104Zadanie 2.
104Zadanie 3.
104Zadanie 4.
104Zadanie 5
105Zadanie 7.
105Zadanie 8.
105Zadanie 9.
106Zadanie 10.
106Zadanie 11.
106Zadanie 12.
106Zadanie 13.
106Ćwiczenie Co było na lekcji 4
108Zadanie 1.
109Zadanie 12.
112