Przykładowe rozwiązanie:
Myślisz o podjęciu nowego hobby? Chciałbyś być w centrum uwagi podczas spotkań ze znajomymi ze szkoły i zafundować im wiele wrażeń? Mamy coś właśnie dla Ciebie! Zestaw „Mały czarodziej” to wysokiej jakości zestaw do sztuczek magicznych, który zapewni Tobie i Twoim bliskim dużo zabawy. Jest to jedyny taki zestaw na rynku – jakość gwarantowana! Poproś rodziców, by skorzystali z danych podanych poniżej i zamówili dla Ciebie zestaw „Mały czarodziej” już teraz!
W rozwiązaniu przykładowym starałem się, by moja reklama przedstawiła produkt w atrakcyjny sposób. Na początku umieściłem pytania, które zachęcają do refleksji nad tym, czy potencjalnemu klientowi czegoś brakuje, lub czy czegoś szuka. Następnie opisałem reklamowany produkt jako bardzo wartościowy, który przyniesie kupującemu korzyści. Na końcu zwróciłem się bezpośrednio do potencjalnego klienta, udzieliłem informacji o tym, jak można zamówić produkt.
Poniżej znajdziesz więcej przydatnych informacji na temat tego, jak napisać funkcjonalną reklamę:
· dostosuj język reklamy do odbiorców,
· używaj bezpośrednich zwrotów do adresata, a także pamiętaj o formach grzecznościowych
· reklama przede wszystkim ma zachęcić do kupna danej rzeczy
· zastanów się, jaki jest największy atut produktu, który chcesz sprzedać i przedstaw go w atrakcyjny sposób,
· Twoja reklama będzie miała dobrą jakość, jeśli użyjesz w niej np.: dowartościowania klienta; przekonasz kupca, że dany produkt jest mu potrzebny, pozytywnie wpłynie na jego życie itd.,
· unikaj negatywnych informacji.