Badania społeczno-polityczne:
Nietrzeźwi kierowcy w Warszawie (PBS)
Polityk roku 2016 w Polsce i na świecie (CBOS)
Ranking partii politycznych (PBS)
Preferencje partyjne w styczniu (CBOS)
Oceny sytuacji na rynku pracy i poczucie zagrożenia bezrobociem (CBOS)
Polacy o swoim zadowoleniu z życia, szczęściu i pechu w latach 1988-2008 (CBOS)
Nastroje społeczne Polaków. Październik 2017 (Kantar Public)
Badania konsumenckie:
Wydatki rodziców na edukację dzieci w roku szkolnym 2017/2018 (CBOS)
Postawy wobec palenia papierosów wśród Polaków, Czechów, Słowaków i Węgrów (CBOS)
Wyjazdy wypoczynkowe Polaków w 2016 roku i plany na rok 2017 (CBOS)
Trendy w europejskim sektorze handlu detalicznego (GFK)
Do najważniejszych funkcji badań opinii publicznej należy:
przedstawienie i kształtowanie poglądów społeczeństwa;
zwiększanie dostępu obywateli do informacji;
poprawianie jakości demokracji przez zwiększenie jawności życia publicznego;
stanowienie podstawy do opracowania programów i kampanii wyborczych;
wpływanie na kształt handlu;
poprawianie jakości oferowanych na rynku towarów i usług;
wpływanie na decyzje kupujących i kształtowanie rynku towarów;
stanowienie podstawy do planowania przez firmy działań marketingowych;