Na podstawie rysunku przedstawionego w podręczniku narysuj wektor zmiany prędkości piłki
Wektor końcowy jest sumą wektora początkowego i wektora zmiany prędkości. Wyznaczamy wektor zmiany prędkości, rysujemy go, sumując wektor prędkości drugiej i wektora przeciwnego do prędkości pierwszej.
Zadanie 1.2.
15Zadanie 1.3.
15Zadanie 1.4.
15Zadanie 1.5.
15Zadanie 1.6.
16Zadanie 1.7.
16Zadanie 2.1.
16Zadanie 2.2.
17Zadanie 2.7.
17Zadanie 3.3.
19Zadanie 3.4.
19Zadanie 3.5.
19Zadanie 3.6.
20Zadanie 3.7.
20Zadanie 3.11.
20Zadanie 4.6.
21Zadanie 4.7.
21Zadanie 4.9.
22Zadanie 4.10.
23Zadanie 4.11.
23Zadanie 4.13.
24Zadanie 4.14.
24Zadanie 4.16.
24Zadanie 4.17.
24Zadanie 4.19.
25Zadanie 5.5.
26Zadanie 5.16.
28Zadanie 5.19.
29Zadanie 5.20.
29Zadanie 6.1.
29Zadanie 6.2.
30Zadanie 6.3.
30Zadanie 6.4.
30Zadanie 6.5.
30Zadanie 6.6.
31Zadanie 6.7.
31Zadanie 6.8.
32Zadanie 6.9.
33Zadanie 6.10.
33Zadanie 6.11.
33Zadanie 6.12.
34Zadanie 6.13.
34Zadanie 7.3.
35Zadanie 7.4.
35Zadanie 7.6.
35Zadanie 7.10.
36Zadanie 7.11.
36Zadanie 7.12.
36Zadanie 7.13.
37Zadanie 7.15.
37Zadanie 8.2.
38Zadanie 8.3.
38Zadanie 8.6.
39Zadanie 8.8.
39Zadanie 8.12.
39Zadanie 8.15.
40Zadanie 8.16.
40Zadanie 9.1.
41Zadanie 9.2.
41Zadanie 9.3.
41Zadanie 9.4.
41Zadanie 9.5.
42Zadanie 9.6.
42Zadanie 9.7.
43Zadanie 9.8.
43