Wiedząc, że kula bilardowa uderzyła prostopadle w bandę z prędkością
Wektor końcowy jest sumą wektora początkowego i wektora zmiany prędkości. Rozważając wartości skalarne, musimy wstawić ujemną wartość wektora prędkości 1, ponieważ ma on przeciwny zwrot.
Zadanie 1.2.
15Zadanie 1.3.
15Zadanie 1.4.
15Zadanie 1.5.
15Zadanie 1.6.
16Zadanie 1.7.
16Zadanie 2.1.
16Zadanie 2.2.
17Zadanie 2.7.
17Zadanie 3.3.
19Zadanie 3.4.
19Zadanie 3.5.
19Zadanie 3.6.
20Zadanie 3.7.
20Zadanie 3.11.
20Zadanie 4.6.
21Zadanie 4.7.
21Zadanie 4.9.
22Zadanie 4.10.
23Zadanie 4.11.
23Zadanie 4.13.
24Zadanie 4.14.
24Zadanie 4.16.
24Zadanie 4.17.
24Zadanie 4.19.
25Zadanie 5.5.
26Zadanie 5.16.
28Zadanie 5.19.
29Zadanie 5.20.
29Zadanie 6.1.
29Zadanie 6.2.
30Zadanie 6.3.
30Zadanie 6.4.
30Zadanie 6.5.
30Zadanie 6.6.
31Zadanie 6.7.
31Zadanie 6.8.
32Zadanie 6.9.
33Zadanie 6.10.
33Zadanie 6.11.
33Zadanie 6.12.
34Zadanie 6.13.
34Zadanie 7.3.
35Zadanie 7.4.
35Zadanie 7.6.
35Zadanie 7.10.
36Zadanie 7.11.
36Zadanie 7.12.
36Zadanie 7.13.
37Zadanie 7.15.
37Zadanie 8.2.
38Zadanie 8.3.
38Zadanie 8.6.
39Zadanie 8.8.
39Zadanie 8.12.
39Zadanie 8.15.
40Zadanie 8.16.
40Zadanie 9.1.
41Zadanie 9.2.
41Zadanie 9.3.
41Zadanie 9.4.
41Zadanie 9.5.
42Zadanie 9.6.
42Zadanie 9.7.
43Zadanie 9.8.
43