Na rysunkach przedstawionych w podręczniku narysuj wektory zmiany prędkości ciał i podaj zwroty ich przyspieszeń.
Wektor przyspieszenia zgodny z osią x.
Wektor przyspieszenia przeciwny do osi x.
Wektor przyspieszenia przeciwny do osi x.
Wektor przyspieszenia zgodny z osią x.
Wektor końcowy jest sumą wektora początkowego i wektora zmiany prędkości. Wyznaczamy wektor zmiany prędkości, rysujemy go, sumując wektor prędkości i wektora przeciwnego do prędkości zerowej. Wektor przyspieszenia ma zwrot taki jak wektor przyrostu prędkości.
Zadanie 1.2.
15Zadanie 1.3.
15Zadanie 1.4.
15Zadanie 1.5.
15Zadanie 1.6.
16Zadanie 1.7.
16Zadanie 2.1.
16Zadanie 2.2.
17Zadanie 2.7.
17Zadanie 3.3.
19Zadanie 3.4.
19Zadanie 3.5.
19Zadanie 3.6.
20Zadanie 3.7.
20Zadanie 3.11.
20Zadanie 4.6.
21Zadanie 4.7.
21Zadanie 4.9.
22Zadanie 4.10.
23Zadanie 4.11.
23Zadanie 4.13.
24Zadanie 4.14.
24Zadanie 4.16.
24Zadanie 4.17.
24Zadanie 4.19.
25Zadanie 5.5.
26Zadanie 5.16.
28Zadanie 5.19.
29Zadanie 5.20.
29Zadanie 6.1.
29Zadanie 6.2.
30Zadanie 6.3.
30Zadanie 6.4.
30Zadanie 6.5.
30Zadanie 6.6.
31Zadanie 6.7.
31Zadanie 6.8.
32Zadanie 6.9.
33Zadanie 6.10.
33Zadanie 6.11.
33Zadanie 6.12.
34Zadanie 6.13.
34Zadanie 7.3.
35Zadanie 7.4.
35Zadanie 7.6.
35Zadanie 7.10.
36Zadanie 7.11.
36Zadanie 7.12.
36Zadanie 7.13.
37Zadanie 7.15.
37Zadanie 8.2.
38Zadanie 8.3.
38Zadanie 8.6.
39Zadanie 8.8.
39Zadanie 8.12.
39Zadanie 8.15.
40Zadanie 8.16.
40Zadanie 9.1.
41Zadanie 9.2.
41Zadanie 9.3.
41Zadanie 9.4.
41Zadanie 9.5.
42Zadanie 9.6.
42Zadanie 9.7.
43Zadanie 9.8.
43