Korzystając z podanych przymiotników i łącząc je z partykułą nie, napisz dalszy ciąg rozmowy.
Może moje wypracowanie było nieoryginalne, ale to przez to, że temat był dla mnie nieatrakcyjny.
Temat był bardzo nietypowy, jednak niektórym z naszej klasy udało się napisać nieproporcjonalnie dobre prace.
Może niektórym tak, jednak na przykład Kasia napisała dość nielogiczne wypracowanie. Nasza nauczycielka zwróciła jej uwagę na to, jakie nietrudne rozwiązania mogła zastosować, aby praca była lepsza.
Zgadza się, niektóre prace okazały się na poziomie nie mądrzejszym od klas o kilka lat młodszych.
Przymiotniki w stopniu równym występują łącznie z partykułą nie, natomiast w stopniu wyższym i najwyższym oddzielnie.
Ćwiczenie 5
6Ćwiczenie 1
7Ćwiczenie 4
9Ćwiczenie 2
13Ćwiczenie 3
13Ćwiczenie 2
16Ćwiczenie 3
18Ćwiczenie 1
19Ćwiczenie 3
20Ćwiczenie 1
21Ćwiczenie 3
22Ćwiczenie 4
23Ćwiczenie 3
26Ćwiczenie 1
28Ćwiczenie 3
30Ćwiczenie 6
41Ćwiczenie 16
47Ćwiczenie 20
50Ćwiczenie 43
63Ćwiczenie 54
70Ćwiczenie 55
70Ćwiczenie 61
73Ćwiczenie 5
77Ćwiczenie 4
83Ćwiczenie 6
84Ćwiczenie 8
85Ćwiczenie 5
89Ćwiczenie 14
94