Określ nastrój „Psalmu 100” i wskaż, jakie środki artystyczne na niego wpływają.
Nastrój radosny, podniosły – uzyskany dzięki wykrzyknikom, słowom nacechowanym pozytywnie i apostrofom.
„Psalm 100” ma charakter dziękczynny. Podmiot liryczny nawołuje w nim do oddawania czci Panu za łaski zsyłane przez Niego ludziom.
Pytanie wprowadzające 1.
Pytanie do fragmentu „Świat stworzony przez Boga” 1.
Pytanie do fragmentu „Świat stworzony przez Boga” 2.
Zadanie do fragmentu „Świat stworzony przez Boga” 3.
Pytanie do fragmentu „Świat stworzony przez Boga” 4.
Pytanie do fragmentu „Świat stworzony przez Boga” 5.
Pytanie do fragmentu „Świat stworzony przez Boga” 6.
Pytanie do fragmentu „Upadek pierwszych ludzi” 1.
Pytanie do fragmentu „Upadek pierwszych ludzi” 2.
Pytanie do fragmentu „Upadek pierwszych ludzi” 3.
Pytanie do fragmentu „Upadek pierwszych ludzi” 4.
Zadanie do fragmentu „Upadek pierwszych ludzi” 5.
Pytanie 1.
Pytanie 2.
Pytanie 3.
Zadanie 2.
Zadanie 4.
Zadanie 5.
Pytanie 6.
Zadanie 1.
Zadanie 6.
Zadanie do „Psalmu 100” 1.
Pytanie do „Psalmu 100” 2.
Pytanie do „Psalmu 100” 3.
Pytanie do „Psalmu 100” 4.
Pytanie do „Psalmu 130” 1.
Zadanie do „Psalmu 130” 2.
Pytanie do „Psalmu 130” 3.
Pytanie do „Psalmu 130” 4.
Pytanie do wszystkich zamieszczonych psalmów 1.
Zadanie do wszystkich zamieszczonych psalmów 2.
Pytanie do wszystkich zamieszczonych psalmów 3.
Pytanie do wszystkich zamieszczonych psalmów 4.
Zadanie wprowadzające 1.
Pytanie 4.
Pytanie 5.
Pytanie 7.
Zadanie 8.