W tym zadaniu musisz przedstawić liczby w innej postaci i ocenić, czy równości są prawdziwe.
Zdanie jest fałszywe. (F)
Powinno być: 1,4 =
Zdanie jest fałszywe. (F)
Powinno być: 55,05 =
Zdanie jest fałszywe. (F)
Powinno być: 20,5 =
Możesz zamienić liczby dziesiętne na liczby mieszane: przepisz liczbę całości i w liczniku umieść liczbę stojącą za przecinkiem, a w mianowniku – jedynkę i tyle zer, ile miejsc po przecinku ma liczba dziesiętna lub przedstawić liczby mieszane jako liczby dziesiętne: przepisz liczbę całości i rozszerz ułamek do mianownika równego 10, lub 100, a następnie wstaw za przecinek liczbę z licznika, pamiętając, by za przecinkiem znalazło się tyle miejsc, ile zer jest w mianowniku ułamka zwykłego.
Zadanie 3.
6Zadanie 7.
8Zadanie 2.
10Zadanie 3.
10Zadanie 4.
10Zadanie 5.
11Zadanie 6.
11Zadanie 7.
11Zadanie 9.
12Zadanie 10.
13Zadanie 12.
13Zadanie 13.
14Zadanie 1.
17Zadanie 2.
17Zadanie 4.
18Zadanie 5.
18Ćwiczenie Co było na lekcji 1
18Zadanie 7.
19Zadanie 8.
20Ćwiczenie Co było na lekcji? 4
20Zadanie 9.
21Zadanie 10.
21Zadanie 11.
21Zadanie 12.
22Zadanie 13.
23Zadanie 2.
24Zadanie 4.
26Zadanie 5.
26Zadanie 1.
29Zadanie 2.
29Ćwiczenie Co było na lekcji 2
30Ćwiczenie Co było na lekcji 3
30Zadanie 4.
31Zadanie 5.
33Zadanie 6.
33Zadanie 7.
33Zadanie Co było na lekcji 10
36Zadanie 1.
37Zadanie 2.
37Zadanie 3.
37Zadanie 4.
38Zadanie 5.
38Ćwiczenie Co było na lekcji 1.
45Zadanie 5.
45Zadanie 6.
46Zadanie 7.
46Zadanie 8.
46Zadanie 9.
47Zadanie 10.
48Zadanie 13.
49Ćwiczenie Co było na lekcji 7
50Zadanie 15.
50Zadanie Co było na lekcji 11
52Zadanie 19.
53Zadanie 20.
53Zadanie 22.
54Zadanie 23.
55Zadanie 1.
56Zadanie 2.
56Zadanie 3.
56Zadanie 4.
57Ćwiczenie Co było na lekcji 1
57Ćwiczenie Co było na lekcji 3
57Zadanie 5.
57Ćwiczenie Co było na lekcji 5
58Zadanie 2.
63Zadanie 16.
66Zadanie 22.
68