Specjalista od reklamy z drugiej planety jest bardzo dobry w przekonywaniu ludzi, że czegoś potrzebują. Ma łatwość mówienia i nawiązywania kontaktu z innymi osobami. Jest bezpośredni i lubi podejmować wyzwania. Nie bał się podjąć próby sprzedania nowego towaru, z którym nie miał nigdy do czynienia. Jest też bardzo rozmowny, dużo mówi na wiele tematów.
Cecha najważniejsza: łatwość posługiwania się językiem
Cechy bardzo ważne: sprawność intelektualna, wiedza psychologiczna
Cechy ważne: wykształcenie, talent twórczy, zdolności plastyczne
Specjalista od reklamy bardzo szybko nawiązał kontakt z Małym Księciem i nie miał trudności w mówieniu na różne tematy. Opowiedział również o tym, jak ważne jest wmawianie ludziom, że czegoś potrzebują, nawet jeśli tak nie jest. Wykazał się przy tym sprawnością intelektualną i wiedzą psychologiczną. Wykształcenie, talent twórczy i zdolności plastyczne są również ważne, ale nie tak istotne, jak łatwość posługiwania się językiem, która jest najważniejsza, sprawność intelektualna i wiedza psychologiczna, które są bardzo ważne w tworzeniu reklam.