Zastanów się nad perswazyjną funkcją podanych sformułowań. Jakie efekt można odnieść, stosując je w reklamach?
Nowa innowacyjna aplikacja – nadawca stara się przekonać odbiorcę o wyższości nowej aplikacji nad jej poprzednikami lub konkurentami, sugerując wprowadzenie do najnowszej aplikacji innowacyjnych rozwiązań. Odbiorca, przekonany o nowych i rewolucyjnych funkcjach aplikacji, chętniej z niej skorzysta.
Dwa razy większa wydajność – producent reklamuje swój produkt jako wydajniejszy od poprzednich modeli lub modeli konkurencji. Odbiorca przekonany jest o wyższości tego produktu nad innymi.
Perswazja to sztuka wpływania na odbiorcę i przekonywania go do swojego zdania i swoich racji. Spotykamy się z nią niemalże codziennie, chociażby w reklamie i polityce.
Ćwiczenie 1.
120Ćwiczenie 8.
123Ćwiczenie 9.
127Ćwiczenie 7.
138Ćwiczenie 10.
140Ćwiczenie 3.
149Ćwiczenie 6.
151Ćwiczenie 1.
155Ćwiczenie 4.
157Ćwiczenie 1.
160Ćwiczenie 1.
181Ćwiczenie 9.
192Ćwiczenie 1.
194Ćwiczenie 2.
196Ćwiczenie 4.
205Ćwiczenie 6.
212Ćwiczenie 7.
212