Jak myślisz, czemu reklamodawcy użyli trybu rozkazującego. Jaki ma to cel z perspektywy przekonywania klienta do zakupu produktu?
Reklamodawca używa trybu rozkazującego, aby podkreślić, że jest pewien działania produktu, który sprzedaje. Przedstawia zakup środka i rozwiązanie problemów z suchymi oczami jako logiczny ciąg, który na pewno zostanie zrealizowany.
Perswazja to sztuka wpływania na odbiorcę i przekonywania go do swojego zdania i swoich racji. Spotykamy się z nią niemalże codziennie, chociażby w reklamie i polityce.
Ćwiczenie 1.
120Ćwiczenie 8.
123Ćwiczenie 9.
127Ćwiczenie 7.
138Ćwiczenie 10.
140Ćwiczenie 3.
149Ćwiczenie 6.
151Ćwiczenie 1.
155Ćwiczenie 4.
157Ćwiczenie 1.
160Ćwiczenie 1.
181Ćwiczenie 9.
192Ćwiczenie 1.
194Ćwiczenie 2.
196Ćwiczenie 4.
205Ćwiczenie 6.
212Ćwiczenie 7.
212