W tym zadaniu musisz omówić, czy zgadzasz się ze stwierdzeniem Piotra Nowaka, że "język wymiany międzypokoleniowej jest językiem konfliktu" i czy pokolenie, aby odnaleźć swoją tożsamość i wyrazić swoje wartości, musi skierować się przeciwko komuś. Zastanów się, czy bunt jest niezbędnym językiem pokolenia.
Podejście do konfliktu międzypokoleniowego może być różne. Nie zawsze konieczne jest, aby pokolenie wyrażało swoją tożsamość i wartości poprzez bunt lub przeciwstawianie się innym grupom. To, czy językiem pokolenia musi być bunt, zależy od wielu czynników, takich jak kultura, społeczeństwo, kontekst historyczny itp.
Niektóre pokolenia mogą odnaleźć swoją tożsamość poprzez współpracę, dialog, zrozumienie i wspólne działania, podczas gdy inne mogą preferować bardziej konfliktowe podejście. Ważne jest zrozumienie, że różne pokolenia mogą mieć różne doświadczenia i perspektywy, a komunikacja międzypokoleniowa może być skomplikowana.
Nie wszystkie formy wyrażenia tożsamości czy wartości muszą prowadzić do konfliktu. Różnice mogą być źródłem bogactwa i różnorodności, a dialog międzypokoleniowy może przyczynić się do wzajemnego zrozumienia i współpracy.
Zadanie 3.
55Zadanie 1.
59Zadanie 5.
60Zadanie 2.2.
75Zadanie 2.10.
75Zadanie 2.
82Zadanie 4.
82Zadanie 5.
85Zadanie 12.
86Zadanie 2.
90Zadanie 3.
90Zadanie 5.
90Zadanie 1.7.
104Zadanie 1.10.
104Zadanie 2.5.
105Zadanie 1.1.
113Zadanie 1.7.
114Zadanie 2.3.
114Zadanie 2.4.
115Zadanie 2.6.
115Zadanie 3.1.
116Zadanie 3.2.
116Zadanie 3.3.
116Zadanie 3.4.
116Zadanie 1.2.
145Zadanie 1.10.
146Zadanie 1.
196Zadanie 5.
196Zadanie 1.1.
203Zadanie 1.3.
204Zadanie 1.8.
213Zadanie 1.11
213Zadanie 1.2.
230Zadanie 1.7.
230Zadanie 2.4.
231Zadanie 2.5.
231Zadanie 2.7.
231Zadanie 4.
240Zadanie 2.5.
292Zadanie 1.5.
298Zadanie 2.1.
299Zadanie 1.
302Zadanie 5.
302Zadanie 1.
305Zadanie 2.
305Zadanie 3.
305Zadanie 2.1.
322Zadanie 2.3.
328Zadanie 2.3.
346Zadanie 2.6.
346Zadanie 1.2.
355Zadanie 1.7.
355Zadanie 2.1.
356Zadanie 2.2.
356Zadanie 2.3.
356Zadanie 1.1.
363Zadanie 1.11.
381