Jakie zadanie otrzymuje czytelnik od autora tekstu?
Autor podkreśla, że to od czytelnika zależy, czy dostrzeże w wierszach Różewicza chaos czy też ukryty porządek. Czytelnik ma możliwość przekształcenia pozornego nieładu w zrozumienie i znaczenie, co może prowadzić do głębszej i osobistej interpretacji poezji Różewicza. Czytelnik jest aktywnym uczestnikiem w procesie rozumienia i docenienia tego, co autor chciał przekazać w swoich wierszach.
Autor tekstu proponuje różne sposoby interpretacji początku wiersza Tadeusza Różewicza, sugerując, że ten fragment może odnosić się do różnych aspektów ludzkiego doświadczenia, wiary, i relacji między człowiekiem a Bogiem. Ostateczna interpretacja zależy od czytelnika i jego kontekstu kulturowego.
Zadanie 3.
55Zadanie 1.
59Zadanie 5.
60Zadanie 2.2.
75Zadanie 2.10.
75Zadanie 2.
82Zadanie 4.
82Zadanie 5.
85Zadanie 12.
86Zadanie 2.
90Zadanie 3.
90Zadanie 5.
90Zadanie 1.7.
104Zadanie 1.10.
104Zadanie 2.5.
105Zadanie 1.1.
113Zadanie 1.7.
114Zadanie 2.3.
114Zadanie 2.4.
115Zadanie 2.6.
115Zadanie 3.1.
116Zadanie 3.2.
116Zadanie 3.3.
116Zadanie 3.4.
116Zadanie 1.2.
145Zadanie 1.10.
146Zadanie 1.
196Zadanie 5.
196Zadanie 1.1.
203Zadanie 1.3.
204Zadanie 1.8.
213Zadanie 1.11
213Zadanie 1.2.
230Zadanie 1.7.
230Zadanie 2.4.
231Zadanie 2.5.
231Zadanie 2.7.
231Zadanie 4.
240Zadanie 2.5.
292Zadanie 1.5.
298Zadanie 2.1.
299Zadanie 1.
302Zadanie 5.
302Zadanie 1.
305Zadanie 2.
305Zadanie 3.
305Zadanie 2.1.
322Zadanie 2.3.
328Zadanie 2.3.
346Zadanie 2.6.
346Zadanie 1.2.
355Zadanie 1.7.
355Zadanie 2.1.
356Zadanie 2.2.
356Zadanie 2.3.
356Zadanie 1.1.
363Zadanie 1.11.
381